Darmowa dostawa od 200,-

FAQ

MARKA I PRODUKTY SENELLE

  1. CO OZNACZA SENELLE?
    Nazwa Senelle to gra słów, połączenie znaczeń „sensualny”, „zmysłowy” i francuskiego „belle”, czyli piękność. Być piękną i zmysłową to zdecydowanie najlepsza idea, jaka może przyświecać zaangażowanej i ambitnej marce kosmetycznej.
  2. CZY SENELLE TO POLSKA MARKA?
    Senelle powstaje w Polsce i jest w 100% polską marką, rodem z Opola. To zdecydowanie nasz powód do dumy. O stały rozwój i jakość oferty dba wykwalifikowany team pracowników, najlepszych, jakich można sobie wymarzyć. Nad całością czuwa Łukasz Janiszewski, założyciel Senelle. 
  3. GDZIE SĄ PRODUKOWANE KOSMETYKI?
    Wszystkie produkty Senelle powstają w Polsce.
  4. CZY PRODUKTY SENELLE SĄ NATURALNE?
    Skład każdego z produktów Senelle zawiera co najmniej 90% surowców pochodzenia naturalnego. Nasze kosmetyki pełne są wartościowych składników, takich, jak naturalne olejki, wyciągi roślinne, witaminy i minerały.
  5. CZY PRODUKTY SENELLE SĄ WEGAŃSKIE?
    Tak, większość naszych kosmetyków jest wegańska.
  6. DLA KOGO I W JAKIM WIEKU PRZEZNACZONE SĄ PRODUKTY SENELLE?
    Senelle kieruje swoją ofertę do wszystkich kobiet młodych, dojrzałych i w sile wieku. Ich cechami wspólnymi są świadomość i samoakceptacja. Nasi klienci najczęściej wiedzą, czego oczekują, dlatego wybierają produkty skrojone na miarę swoich potrzeb.
  7. CZY PRODUKTY SENELLE SĄ TESTOWANE NA ZWIERZĘTACH?
    Nie, żaden z produktów Senelle nie jest testowany na zwierzętach.
  8. CZY SENELLE DBA O ŚRODOWISKO?
    Senelle troszczy się o Ciebie i o środowisko. Firma, co z pewnością docenią nowoczesne kobiety, nie testuje swoich produktów na zwierzętach (potwierdzone międzynarodowym certyfikatem PETA Cruelty Free). Wszystkich produktów mogą używać wegetarianie, a lwią część z nich – również weganie. Kosmetyki są wolne od sztucznych barwników oraz środków petrochemicznych. W Senelle zapewniamy o zastosowaniu ekologicznych i nowoczesnych procesów produkcyjnych, mocno ograniczamy odpady a nasze opakowania są biodegradowalne lub możliwe, w dużym stopniu do przetworzenia.
  9. JAKIE PRODUKTY MOŻNA ZNALEŹĆ W OFERCIE SENELLE?
    Senelle jest czujna na Twoje potrzeby. W przejrzyście opracowanych kategoriach znajdują się kosmetyki do twarzy, rąk, ciała, oraz kosmetyki pod oczy. Kategorie są zaprojektowane w bardzo przemyślany sposób. W e-sklepie Senelle można wyszukiwać pod kątem serii (związanych z porami roku), rodzaju kosmetyków (celu, jaki mają spełniać), typu skóry albo konsystencji produktu. Podzieliliśmy nasze produkty na nawilżające, oczyszczające, odmładzające, odżywiające, liftingujące, regulujące sebum i walczące z przebarwieniami.
  10. CZYM JEST KOBIECA FILOZOFIA PRO-AGE?
    Senelle akceptuje Cię taką, jaka jesteś. Skóra nie ma wieku, za to ma określone potrzeby. Senelle promuje empatię dla skóry. Skóra to największy i absolutnie niezwykły organ. Warto być dla niej dobrą i wyrozumiałą, jednocześnie poświęcając jej uwagę. Warto chronić jej naturalne piękno niezależnie od upływu czasu i zmian, jakie w niej zachodzą. Bez stresu. Kosmetyki Senelle nie walczą z naturą. Są dostosowane do stylu życia i zmian zachodzących z wiekiem, jednocześnie oferując receptury zachowujące młodość – nawilżanie, odżywianie, regenerację czy wzmacnianie naczynek. Ochrona ciała w duchu pro-age to najlepsze, co można sobie podarować.

JESTEM ZAINTERESOWANY/ZAINTERESOWANA WSPÓŁPRACĄ. CO DALEJ?
Nieustannie poszukujemy nowych, dynamicznych partnerów. Jeśli podzielasz nasze poglądy na temat pielęgnacji, napisz na [email protected] i przedstaw nam sposób współpracy, jaki byłby dla ciebie interesujący.

SKLEP I ZAMÓWIENIA INTERNETOWE

  1. JAK ŚLEDZIĆ STATUS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?
    Klienci, którzy podali prawidłowy adres e-mail do kontaktu, za każdym razem gdy zmienia się status ich zamówienia, otrzymują e-maila ze szczegółowymi informacjami.
  2. CZY W SKLEPIE ONLINE MOŻNA SKŁADAĆ ZAMÓWIENIE TELEFONICZNIE?
    Nie prowadzimy sprzedaży telefonicznej. Jeśli jednak pojawią się problemy podczas składania zamówienia w sklepie internetowym, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, który udzieli pomocy: [email protected].
  3. CZY MUSZĘ ZAKŁADAĆ KONTO W SKLEPIE, ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
    Nie ma konieczności zakładania konta, można dokonać zakupów bez rejestracji. Zachęcamy jednak do rejestracji w sklepie online. Klienci zarejestrowani mają stały dostęp do historii swoich zamówień, dostępnych rabatów itp. Zapamiętane są również dane wysyłkowe, dzięki czemu proces składania zamówienia znacznie się skraca.
  4. DLACZEGO STATUS MOJEGO ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ ZMIENIONY NA „ANULOWANY”?
    Zamówienie otrzymuje status „Anulowany” w przypadku braku płatności. W zamówieniach płatnych za pobraniem, zmiana statusu ma miejsce w przypadku podania przez klienta niekompletnych danych do wysyłki oraz braku możliwości nawiązania kontaktu z klientem i ich uzupełnienia.
  5. CZY W ZŁOŻONYM ZAMÓWIENIU MOGĘ DOKONAĆ ZMIANY ROZMIARU PRODUKTU LUB JEGO RODZAJU?
    Tak, jednak o zmianach w zamówieniu należy poinformować Dział Obsługi Klienta najszybciej jak to możliwe, przed wysyłką zamówienia. W tym, celu należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta mailowo [email protected].
  6. CZY MOGĘ ZMIENIĆ ADRES DOSTAWY W MOIM ZAMÓWIENIU?
    Tak, jednak o zmianach w zamówieniu należy poinformować Dział Obsługi Klienta najszybciej jak to możliwe, przed  przed wysyłką zamówienia. W tym, celu należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta mailowo [email protected].
  7. CZY MOGĘ USUNĄĆ PRODUKTY ZE ZŁOŻONEGO JUŻ ZAMÓWIENIA?
    Tak, jednak o zmianach w zamówieniu należy poinformować Dział Obsługi Klienta najszybciej jak to możliwe, przed wysyłką zamówienia. W tym, celu należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta mailowo [email protected].
  8. CZY MOŻNA DOŁOŻYĆ PRODUKTY DO ZŁOŻONEGO JUŻ ZAMÓWIENIA?
    Tak, jednak o zmianach w zamówieniu należy poinformować Dział Obsługi Klienta najszybciej jak to możliwe, przed wysyłką zamówienia. W tym, celu należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta mailowo [email protected].
  9. OTRZYMAŁAM PRODUKT NIEZGODNY Z ZAMÓWIENIEM, CO MAM ZROBIĆ?
    W takiej sytuacji prosimy o kontakt mailowy [email protected]. Po weryfikacji zaistniałego problemu wspólnie ustalimy jego rozwiązanie, tak, by było ono dla klienta najdogodniejsze.
  10. CZY MOGĘ ANULOWAĆ ZŁOŻONE ZAMÓWIENIE?
    Tak, jednak o rezygnacji z zamówienia należy poinformować Dział Obsługi Klienta najszybciej jak to możliwe, przed wysyłką zamówienia. W tym, celu należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta mailowo [email protected].
  11. JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?
    Czas realizacji zamówienia (jego przygotowanie do wysyłki i wydanie przewoźnikowi) wynosi do 3 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia lub złożenia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem, o ile w opisie towaru nie zastrzeżono inaczej. Zazwyczaj przesyłki nadawane są tego samego lub kolejnego dnia od złożenia zamówienia. Czas realizacji zamówienia nie obejmuje czasu dostawy, który w zależności od wybranej formy dostawy wynosi do 3 dni roboczych (na terenie Polski).
  12. PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA NIE OTRZYMAŁAM/ NIE OTRZYMAŁEM NUMERU KONTA DO WPŁATY, GDZIE MOGĘ GO ZNALEŹĆ?
    Dane firmy oraz numer konta bankowego do wpłat są stale dostępne na stronie naszego e-sklepu w zakładkach „Sposoby płatności”. W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia, którego dotyczy wpłata.
  13. POTRZEBUJĘ FAKTURY, CZY JEST TAKA OPCJA?
    Oczywiście, w tym celu prosimy zaznaczyć opcję „Chcę otrzymać fakturę VAT” i uzupełnić odpowiednie dane podczas składania zamówienia, po wyborze płatności.
  14. DLACZEGO NIE OTRZYMAŁAM/ NIE OTRZYMAŁEM PRZEKIEROWANIA DO PŁATNOŚCI ONLINE ZA MOJE ZAMÓWIENIE?
    Aktywny link do płatności online generuje się automatycznie dla zamówień z wybraną formą płatności „Zapłać przez przelewy24”. Jego użycie nie będzie możliwe w przypadku zaznaczenia w formie płatności opcji „Przelew tradycyjny” lub „Za pobraniem”. Jeśli przypadkowo została zaznaczona jedna z wymienionych opcji, a klient skorzystać z możliwości płatności online,  należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta mailowo pod adresem [email protected].
  15. CZY MOGĘ ZMIENIĆ FORMĘ PŁATNOŚCI ZA MOJE ZAMÓWIENIE?
    Tak. W tym, celu należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta mailowo na adres [email protected].
  16. MOJA PŁATNOŚĆ ONLINE ZOSTAŁA ANULOWANA I NIE JESTEM W STANIE JEJ WZNOWIĆ (NIE DZIAŁA LINK), W JAKI SPOSÓB MOGĘ OPŁACIĆ MOJE ZAMÓWIENIE?
    W przypadku problemów z płatnością przez system przelewy24 prosimy o wiadomość mailową na adres [email protected]. Wygenerujemy i prześlemy ponownie aktywny link do płatności lub zmienimy sposób płatności na inny, dogodny dla klienta. W takiej sytuacji można również opłacić swoje zamówienie przelewem tradycyjnym bez wcześniejszego kontaktu mailowego.
    Dane do wpłaty:
    Senelle Cosmetics Łukasz Janiszewski
    Ul. Technologiczna 2
    45-839 Opole
    Nr konta: PL 42175000120000000036313528
    W tytule płatności prosimy o wpisanie numeru zamówienia, którego dotyczy wpłata.
  17. W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZWRÓCIĆ PRODUKT?
    Konsumentowi przysługuje 14-dniowy termin na zwrot towaru, liczony od dnia otrzymania zamówienia. W celu dokonania zwrotu produkt należy zapakować i odesłać na adres:  Senelle Cosmetics Łukasz Janiszewski, ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole. Zwracany towar musi być nowy, nie może nosić żadnych śladów użytkowania. Koszt dostarczenia produktów do sklepu ponosi klient.
  18. KIEDY OTRZYMAM ZWROT NALEŻNOŚCI?
    W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży środki pieniężne zwracamy niezwłocznie po otrzymaniu towaru, najszybciej jak jest to możliwe. Czas zwrotu należności nigdy nie przekracza 14 dni. Klient może samodzielnie śledzić status paczki na stronie przewoźnika, którym odsyła zwracany towar. Jeśli zamówienie było opłacone online, pieniądze wrócą na to samo konto bankowe. W przypadku płatności za pobraniem – prosimy w formularzu odstąpienia wskazać numer konta bankowego.
  19. CZY MOJE ZAMÓWIENIE JEST ZŁOŻONE?
    Jeśli klient zatwierdził zakup i pojawił się numer zamówienia na stronie, to zamówienie zostało złożone poprawnie. W ciągu 24h wysłany zostanie e-mail z potwierdzeniem i numerem zamówienia, może on trafić do SPAM. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, który udzieli pomocy: [email protected]
  20. JAK MOGĘ ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?
    W celu złożenia reklamacji prosimy o kontakt mailowy [email protected]. W wiadomości należy podać swoje dane kontaktowe, numer zamówienia (jeśli istnieje możliwość jego odnalezienia) oraz informację, jaka wada produktu została stwierdzona. Istnieje również możliwość zgłoszenia reklamacji drogą tradycyjną, korespondencję w tej sprawie należy kierować na adres: Senelle Cosmetics, ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole.
  21. CZY MOGĘ WYMIENIĆ PRODUKT?
    Tak. Wymiany można dokonać na dowolny produkt, zgodnie z jego dostępnością na stronie sklepu  www.senelle.pl.  W celu dokonania wymiany należy złożyć nowe zamówienie. Jeśli w zamówieniu pierwotnym klient korzystał z kodu rabatowego na dany produkt, prosimy po złożeniu nowego zamówienia (przed jego opłaceniem) o kontakt mailowy [email protected] – Dział Obsługi Klienta doda do niego przysługujący rabat. Produkt, który podlega wymianie, proszę odesłać zgodnie z procedurą zwrotu opisaną w zakładce „Polityka zwrotów”.
  22. CHCĘ USUNĄĆ SWOJE DANE I ZREZYGNOWAĆ Z OTRZYMYWANIA WIADOMOŚCI (NEWSLETTER) OD SENELLE?
    W każdym momencie klient może poprosić o usunięcie swoich danych i rezygnację z otrzymywania wiadomości, kierując wiadomość na adres: [email protected] lub kliknąć w link w stopce dowolnego newslettera, by zrezygnować z subskrypcji. Równa się to z nieotrzymywaniem informacji o akcjach specjalnych, nowościach i wyprzedażach. Jednak zawsze można zmienić zdanie i zapisać się ponownie.
  23. JAK MOGĘ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z DZIAŁEM OBSŁUGI KLIENTA?
    Odpowiedzi na nurtujące pytania Dział Obsługi Klienta udziela mailowo: [email protected]
  24. ZAPISAŁAM SIĘ DO NEWSLETTERA, ALE NIE OTRZYMAŁAM KODU RABATOWEGO, DLACZEGO?
    Warunkiem otrzymania kodu rabatowego, oprócz podania niezbędnych danych w formularzu newslettera na stronie sklepu, jest potwierdzenie subskrypcji newslettera poprzez kliknięcie w odpowiednie pole znajdujące się w mailu, który wysyłany jest na wskazaną skrzynkę mailową w chwili zapisu. Bez potwierdzenia subskrypcji kod nie zostanie przesłany. Jeśli mail z kodem nie dotarł, mimo potwierdzenia, prosimy o kontakt mailowy: [email protected].
  25. POSIADAM KOD RABATOWY, JEDNAK NIE NALICZA SIĘ ON DO MOJEGO ZAMÓWIENIA. JAKA MOŻE BYĆ PRZYCZYNA?
    Kody rabatowe nie naliczają się do produktów, które w chwili dodania objęte są inną promocją (rabaty w sklepie nie łączą się). Wartość naliczonych rabatów widoczna jest w podsumowaniu koszyka, nie będzie jej widać przy poszczególnych produktach. Rabat może również nie zadziałać w przypadku, gdy kod został źle przepisany (rekomendujemy więc jego kopiowanie i wklejanie w odpowiednie miejsce w koszyku), a także jeśli kod stracił swoją ważność. Jeśli żadna z powyższych sytuacji nie ma miejsca, prosimy o kontakt mailowy [email protected] w celu weryfikacji problemu przez Dział Obsługi Klienta.
Producent:
ALL
Senelle (36)

About us

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur cing elit. Suspe ndisse suscipit sagittis leo sit met condimentum estibulum issim Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur cing elit.