Zwroty i reklamacje
12 sierpnia 2022 2022-08-12 15:31Zwroty i reklamacje
Polityka zwrotów i reklamacji
ZWROTY
- Towar oferowany w sklepie internetowym www.senelle.pl można zwrócić w terminie 14 dni od daty jego otrzymania, pod warunkiem zwrotu towarów nieużywanych wraz z oryginalnym opakowaniem i innymi elementami, które posiadał w momencie sprzedaży.
- Należy najpierw poinformować Senelle Cosmetics Łukasz Janiszewski o chęci zwrotu produktu na adres [email protected].
- Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód sprzedaży oraz ewentualnie numer konta bankowego w przypadku zwrotu pieniędzy, a nie wymiany towaru.
- Koszty zwrotu towaru do firmy Senelle Cosmetics Łukasz Janiszewski ponosi kupujący.
- Towar, którego zwrot/wymiana nie zostanie uznana (odesłanie po upływie wymaganego terminu, nie zawierająca rachunku, pisma reklamacyjnego, bez oryginalnego opakowania, używany, itp.) będzie odesłany na koszt klienta.
REKLAMACJE
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta, a także związane z funkcjonowaniem sklepu internetowego, należy kierować na adres: Senelle Cosmetics Łukasz Janiszewski ul. Technologiczna 2 45-839 Opole. Senelle Cosmetics Łukasz Janiszewski zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa cywilnego odnośnie rękojmi.
- Prawo dochodzenia w postępowaniu sądowym roszczeń wynikających z Zamówienia przysługuje Klientowi po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego.